Hybride vergaderen in één klik

hybride vergaderen in één klik

Hybride vergaderen in één klik

Vergaderruimtes blijven nog steeds de plek waar beslissingen genomen worden, teamwork een boost krijgt en creatieve sessies plaatsvinden. Om deze sessies ook online productief en efficiënt te houden, investeren ondernemingen in duurzame AV oplossingen. Niet enkel duurzame oplossingen maar ook eenvoudige en efficiënte oplossingen. Want time is money.

Op de nieuwe werkplek van vandaag hebben mensen hun eigen apparaten, gewoontes en verwachtingen. Ze willen hun vergadering dan ook starten zonder te veel belemmeringen. Het liefst binnen de minuut, op hun eigen device of zélfs zonder device.

4 tips om belemmeringen te voorkomen tijdens de vergadering

  • Verwijder ingewikkelde bekabeling, kies ervoor om jouw inhoud te delen in een handomdraai. Draadloos presenteren en vergaderen kan ook op een eenvoudige manier.
  • Vermijd miscommunicatie en creëer meer samenhorigheid door content live via een scherm te delen. Jouw collega’s gaan jouw standpunt beter verstaan en juiste, gewenste feedback aanleveren.
  • Je hebt ongetwijfeld collega’s die niet de grootste IT-knobbels zijn. Maak het hen gemakkelijk en investeer in technologie die de vergadercomponenten met elkaar verbindt in één klik.
  • Maak gebruik van een interactief touchscreen. Ideaal om collega’s aantekeningen te laten maken op jouw voorstel.


Het BYOD principe

Het principe waarbij een eigen device (laptop, tablet, …) wordt aangesloten op de aanwezige vergaderingsapparatuur wordt ook wel het Bring Your Own Device principe genoemd. Wij leggen jou graag aan de hand van volgende stappensysteem uit hoe dit principe werkt.

STAP 1: Net zoals bij andere virtuele vergaderingen, maak je een vergaderingsverzoek aan binnen jouw platform. Je nodigt de participanten uit en stuurt ze een vergaderingslink.

STAP 2: Dankzij ClickShare Conference is het mogelijk om met één klik  deel te nemen aan jouw hybride vergadering. Dit doe je door deze ClickShare button heel eenvoudig in te klikken via jouw USB-C poort of de Clickshare app éénmalig te installeren op jouw device.

STAP 3: Druk op de ClickShare button en jouw vergadering kan van start gaan. Deze slimme oplossing zorgt ervoor dat alle componenten met elkaar verbonden zijn. Draadloos vergaderen was nog nooit zo eenvoudig.

Waarom kies je voor ClickShare Conference

  • Niet iedereen maakt gebruik van hetzelfde videoconferentie platform. ClickShare Conference brengt deze flexibiliteit met zich mee, want deze kan op diverse devices én op diverse platformen (Microsoft Teams call, Zoom, Cisco Webex, Google Meet, etc.) aangesloten worden.
  • ClickShare Conference selecteert voor jou de optimale resolutie.
  • Geen slordige kabels in het zicht.
  • Minimale ondersteuning vanuit IT is noodzakelijk.

 

Ken je onze trade-in actie al?

Werken jullie reeds met een ClickShare? Maar wensen jullie het verouderde model of een geselecteerde reeks concurrerende producten in te ruilen tegen de ClickShare Conference-reeks? Dan helpen wij jou graag verder.

Ruil nu uw huidige model in voor de nieuwste generatie ClickShare Conference-apparaten. En dit tegen een unieke kortingsprijs.

Wens je meer te weten te komen over deze trade-in actie? Ontdek hier meer

Bent u op zoek naar een totaaloplossing voor uw unieke vergaderlocatie? Vul dan vrijblijvend onderstaand contactformulier in. Wij helpen u graag verder.

Interactief touchscreen FLIP

Lees meer

Hybride vergaderen in één klik

Vergaderruimtes zijn de plek waar beslissingen genomen worden, teamwork een boost krijgt en creatieve sessies plaatsvinden. Om deze sessies ook online productief en efficiënt te houden, investeren ondernemingen in duurzame AV oplossingen.

Interactive touchscreen Flip Pro

Tegenwoordig neemt technologie steeds meer de bovenhand in onze maatschappij. Samsung speelt hier graag op in en bracht hun interactieve touchscreen, de FLIP Pro, op de markt. Dit screen is de ideale vervanging én verbetering van uw traditionele, papieren flipchart. Maar welke functies maken deze interactieve touchscreen nu net zo uniek?

De digitale receptie

Bedrijven die regelmatig klanten ontvangen weten dat een goede bezoekersregistratie van enorm belang kan zijn. Al vergen deze registraties vaak kostbare tijd van jouw administratieve medewerkers. Door gebruik te maken van een digitale receptie ga je niet alleen jouw medewerkers ontlasten.